Retur


Conditii de returnare a produselor

Aveţi dreptul de a vă retrage din prezentul contract în termen de 14 zile. Va rugam sa ne contactati in scris pe e-mail sau prin posta si sa ne transmiteti o notificare a intentiei de retur si a motivelor renuntarii produsului. Prezentarea motivelor de retur de catre Client nu este o conditie de acceptare a returului, ci doar un element de monitorizare a comertului online.

Perioada de retragere expiră potrivit OUG nr 34/2014 în termen de 14 zile de la:
– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului produs
– în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat,
– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului produs sau a ultimei piese
– în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese.

Termenul se considera a fi respectat daca produsele sunt trimise inapoi de consumator inainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declaraţie neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poştă la adresa sediului nostru central situat in Cluj-Napoca, str. Traian, nr. 86-88, jud. Cluj, cod postal 400046, fax la nr. 0264-432.483 sau e-mail la dresa vanzari@axelen.ro. Puteti folosi in acest sens modelul prezentat mai jos.

Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteţi comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere. Dacă vă retrageţi, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, cu excepţia costurilor de livrare, dacă ați achitat astfel de costuri, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom amâna rambursarea sumelor până la data la care primim înapoi produsele conforme și doar în situația în care nu este cazul unui refuz de retur, situație în care nu va vom returna sumele solicitate.

Vom efectua această rambursare prin virament bancar, în contul oferit de Client. Clientul poate de asemenea opta pentru inlocuirea produselor pe care le returnează, iar în aceasta situatie, transportul produselor la client va fi gratuit doar pentru comenzi care depășesc 650 de lei (comenzile sub acest prag vor avea taxa de transport de 25 de lei).

Va trebui să suportaţi costul direct al returnării produselor costul fiind similar celui achitat la momentul plasării comenzii.

Consumatorul este responsabil pentru diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora. Produsul trebuie sa fie returnat în aceeași stare în care a fost livrat, cu toate componentele si accesoriile primite la cumparare, cu etichetele și ambalajele intacte și fără a prezenta urme de folosire, deteriorare sau uzura și va fi însoțit de factura fiscală și chitanța.

Refuz de retur: Un produs este considerat deteriorat si/sau folosit daca prezinta modificari fizice, pete de murdarie, arsuri, tăieturi, zgârieturi, ambalaj/eticheta rupte sau deteriorate, etc. Orice semn de uzura existent pe produs atrage anularea dreptului de returnare, fiind considerat produs folosit.

Coletele care nu vor îndeplini condițiile mai sus menționate, vor fi refuzate. În cazul returnarii unui produs care nu se afla în aceeași stare în care a fost livrat (cu etichetele și ambalejele intacte), Vanzatorul va considera returul nevalid și va fi îndreptățit să refuze restituirea prețului.

Returnarea produselor pentru comenzile online se va face prin curierat rapid.

Cheltuielile de transport pentru returnare vor fi suportate de către Client.

Rambursarea contravalorii comenzii returnate se va face sub rezerva primirii și acceptarii returului. Valoarea obligațiilor bănești ale Vanzatorului față de Client nu poate depăși valoarea sumelor încasate. Clientul nu poate pretinde nici un fel de daune morale sau materiale peste aceste sume.

Persoanele juridice și persoanele fizice autorizate nu beneficiază de dreptul de a denunta unilateral contractele incheiate la distanta.

Pentru comenzile aduse prin comanda speciala (produsele nu exista in stocul Vanzatorului si sunt comandate pe o dimensiune standard sau pe una individuala), produsele nu se vor putea returna decat din cauza defectelor de fabricatie.

Model de formular de retragere (prezentul formular se trimite înapoi completat doar dacă doriţi să vă retrageţi din contract).

Către, Axelen Impex SRL cu sediul in Cluj-Napoca, str. Traian, nr. 86-88, jud. Cluj, cod postal 400046, fax la nr. 0264-432.483, e-mail: vanzari@axelen.ro,

Vă informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vânzarea următoarelor produse_________________________, Comandate la data _____________ si primite la data________________ Numele si adresa dumneavoastra ____________________
Semnătura dumneavoastra (doar în cazul în care acest formular este notificat pe hârtie).


 




Incercam sa va reconectam la Server...






Nu v-am putut reconecta la Server. Va rugam accesati butonul Reincarcare.





Nu v-am putut reconecta la Server. Va rugam accesati butonul Reincarcare.

Nu v-am putut reconecta la Server. Va rugam accesati butonul Reincarcare. Reincarcare 🗙